03/23
1397
ام بی ای نیوز: Levi`s رمضان امسال تشویق جوانان به توسعه طرز تفکر و سبک زندگی مثبت در اندونزی و مالزی را در پیش می گیرد. کمپین امسال، محصول آژانس تبلیغاتی FCB جاکارتا ایده همکاری موسیقیایی با نسل آتی هنرمندان را با مشارکت "داییان تریشا" از مالزی و گروه موسیقیایی"BATIGA" از اندونزی، برندگان اخیر رویداد "Band Hunt" برند Levi`s، اجرا می کند. ایده پشت کمپین "Hidup Postif" یا زندگی هدفمند همراه با خوشبینی به خوبی با آن دسته از جوانان آسیایی که رمضان را جشن می گیرند، عجین می شود. کمپین با تمرکز بر روی جهان بینی ابراز عقاید و خصوصیات فرد به شکلی درست و مناسب، محور خود را تغییر ذهنیت و رفتار افراد در نظر می گیرد که بخش مهمی از تجربه ماه رمضان را تشکیل خواهد داد.
صنعت: فروشگاه های لباس و لوازم جانبی
رسانه: فیلم
بازار: اندونزی
آژانس تبلیغاتی: FCB جاکارتا
مدیر اجرایی خلاقیت: راوی شانکر
مدیر هنری: فهد مکه، ایچلاس یانوار پوترا
شرکت فیلمسازی: Making Name
کارگردان: ایتیله گریفیتس
دست اندرکاران
عنوان جایگزین: Hidup Positif
رسانه: Web Film
شاخه: کفش و پوشاک
مشتری: Levi Strauss & Co.
آژانس تبلیغاتی: FCB جاکارتا
کشور: اندونزی
کارگردان: ایتیله گریفیتس
اجرا کننده: Batiga
اجرا کننده: داییان
مجری طرح: نیندی خاریسما
مدیر اجرایی خلاقیت: راوی شانکر
مدیر هنری: فهد مکه، ایچلاس یانوار پوترا
رئیس خلاقیت گروه: جوویتا دامیانی
شرکت فیلمسازی: Making Name
تهیه کننده اجرایی: آناند بی کریشان سینگ، میندا
رئیس بخش دیجیتال: چتان شتی
رئیس امور مشتریان: دیان پوتری
مدیر فیلمبرداری: رونی آرنولد
صدا: Jacko
تهیه کننده آژانس: یوانیتا پانکارینی
تدوین گر: Dino
موسیقی: Universal Music اندونزی
مدیر عامل: سونی نیچانی
سرپرست موسیقی: سوگیو دویینانتو ویبووو
مترجم: مرضیه فروتن
www.coloribus.com